czwartek, 23 kwietnia 2015

Czy kobiety lubią "robić nam loda"?

Dzisiaj dostałem kolejnego maila z newsletterem od bogini seksualności kobiet Voca Ilnicka 
Oczywiście nie wiem jak się odmienia może ktoś mnie oświeci .  Zachęcam do czytania i zapisywania się na ich listę, chociaż muszę stwierdzić ,że reklamują zawsze i wszędzie tylko jeden sklep , ale wspaniale piszą. Nie o tym miałem pisać. Trafiłem po przeczytaniu tej wiadomości na artykuł jednej z czytelniczek tego portalu.  Na końcu podam link.
 Więc czy kobiety lubią "robić nam loda"?
Jak to jest ?
Autorka tekstu spotkała się z negatywną opinią, ale o tym przeczytacie niżej.
W sumie sami często mówimy z pogardą o tego rodzaju seksie. To znaczy w dobrym tonie jest wyrażanie się lekceważąco o czymś co uwielbiamy. Powiem więcej chyba nie ma bardziej pożądanego sposobu osiągania orgazmu niż taki. Co jest też ważne obojętne czy rozmawiamy z hetero czy homoseksualną osobą opinia jest jednoznacznie pozytywna.
Tekst : Zrobiła mi loda. To takie standardowe powiedzenie maczo. Ja Pan ona ....!

Może ocieram się teraz o stereotypy , ale tak to często wygląda.

Oczywiście tak naprawdę to wyliżemy cipkę do białej kości za tego osławionego "loda".
Wydaje mi się ,że przyczyna tego tkwi w tzw. tirówkach robiących to po lasach za parę złotych i dlatego nawet jeżeli ktoś uprawia obustronnie seks oralny ze swoją partnerką rzadko to mówi głośno.
 Tutaj działają skojarzenia, dosyć niefortunne ale bardzo mocno negatywne.

Więc tak na zewnątrz z pogardą i lekceważeniem , takie rzeczy to tylko z ... a w domu potulne lizanko z marzeniem, że się odwdzięczy.

Ale czy One to lubią ?

Zapytaj się może ci odpowie.

Albo lepiej się nie pytaj.

Co zrobisz jak ci odpowie np:

Lubię ale zależy komu .

Po co masz się później pół życia zastanawiać , czy to był żart a może sugestia a może...


Link do artykułu TUTAJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz